Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GORIEN
MinoTaurus
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Pon 23:37, 26 Gru 2005 Temat postu: TAO w GRUPIE |
|
|
To moja sugestia dotycząca gry nie osób więc nie brać sobie tego jako atak na kogokolwiek
a więc
po 1.TAO grając sam niech leje jak chce i co chce.
po 2.TAO w GRUPIE-jeśli jest jeden TAO w grp ma za zadanie:leczyć,rzucać szildy truć i nic więcej.Jeśli jest więcej tao w grp mają sie dogadać co kto rzuca kto resuruje kto truje itd(a nie że jest 5 Tao w grp i ja zaliczam pada)
rzucać Adv DC AC leczyć (i nie stawiajcie wszyscy na raz mobów bo można oczopląsu dostać)z trutą też trzeba uważnie a nie jak sami nieraz mieliście okazje zobaczyć jak to tao leci pół lokacji uciekając przed Dino...no ręce opadają...ogólnie nie mam zastrzeżeń ale musze mieć 100% pewność że jak jest 2 Tao to nie padne bo jak inaczej iść lać bossy???Mimo wszystko to jednak WAR bierze na Klate ciosy czekam na wasze sugestie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Akabar
Mino
Dołączył: 17 Wrz 2005
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 2:49, 27 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Generalnie zgadzam sie ze czasem tao (tak i ja) zapominaja o szildach itp. lecz po czesci tlumaczy to fakt ze tao leje dosc mocno i chce sie pokazac tez z 2 strony;) Jednak badz co badz fundamentalna cecha gry tao jest leczenie i obrona ze o trucie juz nie wspomne:P
Tak wiec taosi pamietajcie--pomagajcie warom aby za szybko nie padali, dzieki czemu hunt czy exp bedzie dluzszy i bardziej owocny;)
Co nie zmienia faktu ze tao rules
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Khmer
Hen
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 14:54, 27 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Według mnie sprawa tak wygląda przez to ze za mocno biją Taosi. Powinni zmniejszyc sile "banana" i wtedy wszystko wróciło by do pożadku dziennego.Niestety równierz inne klasy musialy by byc tak zmienione by byly zalezne od tao , by nie bylo sytuacji ze war i wiz leja wszystko bez tao a tao niema co robic.Niestety Mordor jest dosc slabym serwerem co do tej kwesti bo teraz to war ubija sam ZT , RME czy EC a dawno temu byl 1 prot , 1 para i 3 dragon slayery na serwie wiec bez tao gowno sie dalo zrobic i liczyla sie gra zespolowa co na tym serwie zanika.Dla mnie podzial powinien yc taki : 1 tao truje ,drugi aury a reszta leczy lub od czasu do czasu leje. Lac powinni tao z najwiekszym sc , bo ostatnio bylem z tao(z naszej gildi) na WT i ciagle lał wt a ja musialem podnosic , truc i rzucac aury i moby, a mam sc 2x wieksze wiec cos nie tak.I gdzie tu gra zespolowa ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dredman
Mino
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 20:37, 28 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich wredziuchów
To moj pierwszy post.
Do tematu :
Jeśli mowa o wyprawie kilku osobowej to racja tao leczy i wspomaga warów Za warami powinny iść wizki i wrazie czego tamować, ewentualnie także lać moby.
Gdy w grupie jest wiecej silnych Tao to niech wala swoimi banankami spoko ale chwańce na uwiezi bo one przeszkadzaja niejednokrotnie. War jak leje to powinien sam ocenic sytuacje czy potrzebuje moby czy nie i moze wrazie czego o nie krzyczeć.
Postać rzeczy jest inna, gdy grupa jest dwuosobowa ewentualnie trzyosobowa taos dobrze ze ma taki power moze spoko lac wraz z warem np wilki na ICE. A co do mobów to jak jest jeden war i taos to moby oczywiście w przeciwnym wypadku war pije poty jak "żłop" i jego wyprawa sie szybko kończy bo nie ma HP :/
Podsumowując (niejednokrotnie już było to opisane) na pierwszy ogień WAR, poźniej WIZ , a stawke zamyka TAO.
Ps. Własciwie nic nowego nie powiedzialem w tym swoim pierwszym poście :/
Pozdro ALL.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Akabar
Mino
Dołączył: 17 Wrz 2005
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 21:56, 28 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
No masz racje w sumie nic nowego hehe;) ALE poruszyles jedna wazna rzecz ---moby tao w wiekszej grp. Zdecydownaie gdy jest kilku tao i kilku warow (ze o wizach nie wspomne;)) to moby zdecydowanie przeszkadzaja nawet czasem samym taosom. A wiec moja sugesti taka: jesli jest 3 lub wiecej warow to wogole nie dawac mobow. Natomiast jesli z taosami idzie 1-2 warow to tao moga dawac po 1 mobie--najlepiej elskellu, ktory jest silniejszy od chomika;). Wtedy moby pomoga warom biorac na siebie czesc obrazen i jednoczesnie nie utrudnia bica badz tez "zorganizowanego odwrotu"
Tak wiec taosi pamietajcie ze od was niejednokrotnie zalezy dlugos trawnia calej wyprawy. To wy -tao-macie w pewin sposob kierowac grp gdyz na was ciazy odpowiedzalnosc za nia---grupa w ktorej pada tao z resu szybko przestaje istniec, wiec nie pchajcie sie zanadto na 1 ogien;) Wary sa od tego Tao ma poprzez swoje czary defensywne ma zapenic jak najdluzasza wyprawe bez zbyt wielu padow innych graczy.
A i jeszcze 1 rada--gdy idziceie w grp, starajcie sie ubierac bardziej "defensywnie" dzieki czemu zwieksza sie wasza zywotnosc i przydatnosc w grp:) Ubrania "ofensywne" zostawcie sobie na exp
Tyle na razie moich uwag:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
memento
Mino
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 5:32, 29 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
CENIE SWOICH PRZEDMOWCOW I ZGADZAM SIE Z NIMI ALE NIE DO KONCA ..........
WYOBRAZMY SOBIE TAKA SYTUACJE IDZIE 3 WAROW I TAO LAC KK ...........
JAK WIECIE ZLANIE KK JEST PODZIELONE NA 3 FAZY :
1 ZLANIE KK NA KONIU CZY CUS
TU WIADOME ADV NA WIND TRUTA I JAZDA WARY Z NIM NIEMAJA PROBLEMU .
2.POZNIEJ KK PRZYZYWA 2 RENE I KK (W FORMIE KG)
Z RENE JUZ CIEZEJ ALE ADV NA LIGHTING EWENTUALNIE TRUTA MOOBY (NA KTORE TAK NARZEKACIE :p)II JAZDA
3.ZLANIE SAMGO KK (HEHE TU WARY PADAJA JAK KLODA
TAO AA PAMIETAC TRZEBA ZE MA TYLKO DWA SLOTY MUSI TRUC ZAROWNO WAROW JAK I KK DAC DC AC MC II CO TAM JESZCZE AA CO NAJWAZNIEJSZE RESSU BO TA MENDA SILNIE BIJE
WIEC POWIEM WAM TAK TAO MUSI BYC WYJATKOWO DOBRYM ZOGLEREM JESLI CHODZI OO TALIKI NIEJEDNOKROTNIE MU SIE POMYLA
NA TYM KONCZE II POZDRAWIAM ALL
ZAS JESLI CHODZI OO MOOBY TAO WSZAK WAR MA TRUST KTORY BIJE NA DWA POLA JAKI PROBLEM URZYWAC TRUSTA MOOBY TAO TO DOSKONALA OSLONA TAKZE PRZED INNYMI MOOBAMI ))))))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dredman
Mino
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 12:22, 03 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Witam.
memento napisał: |
ZAS JESLI CHODZI OO MOOBY TAO WSZAK WAR MA TRUST KTORY BIJE NA DWA POLA JAKI PROBLEM URZYWAC TRUSTA MOOBY TAO TO DOSKONALA OSLONA TAKZE PRZED INNYMI MOOBAMI )))))) |
Tak to prawda. I to bardzo jest pomocne.
Wogóle Duet War & Tao ma np na oxach wieksze szanse niż War & War.
Chyba, że sie myle to wybaczcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 13:58, 03 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
odnosnie wypowiedzi Khmera to bylem ja ale na moje usprawiedliwienie mam tylko to ze WT mnie gonil i nie mialem czasu rzucac aur
|
|
Powrót do góry |
|
|
Akabar
Mino
Dołączył: 17 Wrz 2005
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 20:12, 05 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Na oxach zdecydowanie najlepszy to jest duet tao & tao -- praktycznie niezniszczalny
Na 100% sie nie myle :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dredman
Mino
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 9:14, 06 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Witka
Akabar napisał: |
Na oxach zdecydowanie najlepszy to jest duet tao & tao -- praktycznie niezniszczalny
Na 100% sie nie myle :> |
Hehe --> chyba ze wcześniej renki zleje warek albo zaopatrzysz sie w "jadło" pustelnika.
Jest taki sklepik na shipie --- tylko troche woła, zdaje sie ze jakies 11k za szt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Akabar
Mino
Dołączył: 17 Wrz 2005
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 11:09, 06 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Co ty wiesz o renkach moj drogi graczu ?
Otoz renki dziela sie na 2 grp :
1) te ktore sam zleje na hp large/mega bez zbytniego wysilku i ubrany bez adv.
2) te ktore sam zleje na hp extra/mega z adv 2/4 fulmen
A poty extra leca z dino, wiec nie koniecznie ship :>
Tak wiec nie przeszkadza mi zabrac 10-20 hp extra idac na oxy w razie spotkania renka lub tez mutka jakiego
W sumie to gdyby nie mutki na oxach to tao 40+ sam by tam spokojnie lal.
I wiez mi, wiem co mowie :>
p.s
Widze ze jeszcze troche musisz sie nauczyc :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Devorin
Mino
Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 13:02, 06 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
i co by nie bylo z SL tez mozna sobie poradzic :] zreszta w TAO sila :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 7:27, 07 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Witam
Akabar napisał: |
Co ty wiesz o renkach moj drogi graczu ?
Otoz renki dziela sie na 2 grp :
1) te ktore sam zleje na hp large/mega bez zbytniego wysilku i ubrany bez adv.
2) te ktore sam zleje na hp extra/mega z adv 2/4 fulmen
A poty extra leca z dino, wiec nie koniecznie ship :>
Tak wiec nie przeszkadza mi zabrac 10-20 hp extra idac na oxy w razie spotkania renka lub tez mutka jakiego
W sumie to gdyby nie mutki na oxach to tao 40+ sam by tam spokojnie lal.
I wiez mi, wiem co mowie :>
p.s
Widze ze jeszcze troche musisz sie nauczyc :> |
Nie wiem jak ty odczytałeś moje słowa
chodzi mi oczywiście nie o poty extra tylko o korzonki. I nie powiem tego
Akabar napisał: |
Widze ze jeszcze troche musisz sie nauczyc :> |
bo poco.
Nie o to tu chodzi.
Ps.
Napewno TRIO TAO+WAR+TAO jest roziazaniem miodzio ---War ma wtedy ciepło płynace z dwu stron---
|
|
Powrót do góry |
|
|
memento
Mino
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 8:20, 07 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
GOSCIU DROGI WEZ ZAREJESTRUJ SIE NA STRONCE WTEDY BEDZIEMY WIEDZIEC KTOS ZAS
CO SIE TYCZY RENKOW HMMM NOESPOTKALEM RENE KTREGO W POJEDNKE MOGLBYM ZJECHAC NA POTACH HEHE
RENE YTO BARDZO SZYBKA II DOSC UCIAZLIWA BESTIA PRZY JEGO LANIU POTY POPROSTU SIE TNA
SA ZBYT WOLNE DLATEGO POLECAM KORZENIE ONE SA SZYBKIE NIETNA SIE WCALE ZALUJE ZE KORZENI NIEMOZNA KUPOWAC JKA POTOW
APROPO NAWET UZYCIE TRANSPA PRZY RENE NIC NIEDAJE ON LEJE DALEJ W TO MIEJSCE GDZIE STALES HEHE TAK SAMO ZACHOWUJE SIE SI
POZDRAWIAM ALL WASZ GLM MEMENTO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dredman
Mino
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 8:25, 07 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Witam
memento napisał: |
GOSCIU DROGI WEZ ZAREJESTRUJ SIE NA STRONCE WTEDY BEDZIEMY WIEDZIEC KTOS ZAS
CO SIE TYCZY RENKOW HMMM NOESPOTKALEM RENE KTREGO W POJEDNKE MOGLBYM ZJECHAC NA POTACH HEHE
RENE YTO BARDZO SZYBKA II DOSC UCIAZLIWA BESTIA PRZY JEGO LANIU POTY POPROSTU SIE TNA
SA ZBYT WOLNE DLATEGO POLECAM KORZENIE ONE SA SZYBKIE NIETNA SIE WCALE ZALUJE ZE KORZENI NIEMOZNA KUPOWAC JKA POTOW
APROPO NAWET UZYCIE TRANSPA PRZY RENE NIC NIEDAJE ON LEJE DALEJ W TO MIEJSCE GDZIE STALES HEHE TAK SAMO ZACHOWUJE SIE SI
POZDRAWIAM ALL WASZ GLM MEMENTO
|
Ten gość to byłem ja-- post pod wpływem nie (szkoda) tylko impulsu i z nieuwagi.heh
Co do korzonków są do kupienia -- zielarz --ship przed ostatnim zakrętem na F2 -> koszt 11k per szt.
Pozdr all
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|